Work.Out

my gym7my gym4

Mersul la sală sau pur și simplu niște exerciții acasă par să fie tot timpul așezate după un mare prag, lenea, bat-o vina :)) Deși toate ne dorim un abdomen plat, picioare lungi și frumoase, un fund bombat și fără celulită, se pare că puține își găsesc motivația. Așa că mai bine v-ați pune pe treabă că fundul nu o să se ridice singur și nici cărnița de pe abdomen nu o să dispară ca prin minune. Sunt ambițioasă și toată viața am făcut sport și am fost activă pentru că am destul de multă energie, așa că mi-a venit foarte ușor să respect programul de mers la sală. Mi-am făcut un abonament de dimineață, pentru că așa am energie toată ziua și oricum seara mi se pare destul de obositor. Ce-i drept la început îmi era destul de rușine, nu cunoșteam pe nimeni și mergeam (merg și acum) singură. Dar am întâlnit niște persoane minunate și mă simt foarte bine. Nu merg la sală propriu-zis, ci la aerobic pentru că simt că asta e cea mai bună alegere pentru corpul meu, iar rezultatele sunt mult mai rapide. Pentru fetele care sunteți în Cluj vă încurajez să mergeți la Gimmy, cea mai super sală! Irina și Tunde sunt preferatele mele. Antrenamentele de aerobic cu Irina sunt ceva mai lejere și se axează mai mult pe tonifierea mușchilor, vă corectează de câte ori este nevoie și tot timpul mai introduce câte un exercițiu nou. Este tot timpul bine dispusă și ne face de fiecare dată să zâmbim, iar în momentele când simți că-ți cad picioarele te încurajează cu un călduros „Haideți fetelor! Încă puțin!”. Antrenamentele cu Tunde sunt în cea mai mare parte cardio, pline de energie și te lasă fără suflare. Că e vorba de Steel Tonic, Power Step sau Rebound Cardio, Tunde cea cu zâmbetul pe buze trage de tine până la ultima secundă. Avem tot timpul coregrafii variate care niciodată nu sunt plictisitoare. Desigur, clasele ambelor instructoare sunt acompaniate de o muzică ritmată ce te bine dispune din prima clipă și te motivează să dai ce-i mai bun din tine. Chiar cred că mișcarea este foarte importantă în viața noastră și toată lumea ar trebui să realizeze cât de bine te simți după un workout unde știi că ai lucrat cât de bine ai putut și ești cu un pas mai aproape de cea mai bună variantă a corpului tău. Pentru că vine vara toate visăm să avem un corp frumos când mergem la plajă, dar trebuie să vrei să-ți dorești să arăți ca cea mai bună variantă a ta, și nu ca cine știe ce fotomodel sau celebritate, pentru că fiecare are un corp diferit și nevoi diferite când vine vorba de exerciții. Așa că sigur nu o să arăți exact ca Miranda Kerr și nici ca Jennifer Lopez.

|

Laziness is somehow always the biggest step you have to take in order to workout at the gym or at home :D. Even though we all want those flat abs, long lean legs, a round cellulite less butt, it seems like just a few are motivated enough. So you should better start working out cause those abs aren’t getting flatter nor that ass bigger and rounder. I am an ambitious person and I’ve been into sports my whole life because I have more than enough energy to spare, that’s why I found it very easy to go to the gym where I got a morning membership. The truth is that in the beginning I was quite shy because I was going there for the first time, alone, knowing nobody, but shortly I was about to meet amazing new people. When I go to the gym I actually go to the aerobic classes there, because I find that those work the fastest and the best for my body and my needs. I have two favourite instructors at my gym, Gimmy, and they’re Irina and Tunde. But you wouldn’t know except if you were from Cluj, Romania. They have the most energising and amazing classes with great pump up music. I really think that working out is very important in our lives and everybody should do it because it’s a great experience and you feel great knowing that you’re closer to your dream body with every move. Because summer is right around the corner we all want that sexy beach body, but the thing is that you have to dream about looking your best, not looking like who knows who, because we all have different bodes. So I hate to break it to you, but you’ll never look like Miranda Kerr nor like Jennifer Lopez.

wat

Nouă fetelor ne place să fim la modă tot timpul, așa că de ce să nu profităm de cele mai frumoase printuri sau cele mai puternice culori? Să începem cu echipamentul. Eu port tot timpul bustieră, nu numai pentru că este comodă și îți susține bine „fetele” dar și pentru că nu vreau să-mi stric sutienele la sală, peste care un maieu sau tricou lejer. Pentru partea de jos optez pentru colanți lungi sau ¾, deși am și pantaloni scurți, însă consider că încă nu am niște picioare destul de tonifiate pentru a le scoate în lume :)). Pantofii sport sunt foarte importanți, trebuie să fie cât mai comozi și ușori. Eu am perechea Nike Free 5.0 V4, flexibili și ușori, făcuți să se miște cât mai natural odată cu piciorul, și te susțin foarte bine la orice mișcare. Culoarea neon m-a cucerit la prima vedere și țin să menționez că arată minunat mai ales vara când ai picioarele bronzate. La sală trebuie să ai tot timpul și o sticlă cu apă din care să bei cât de mult îți cere corpul.

|

We girls love to always be in style so why not take advantage of the beautiful prints and fabrics designers brought into the gym department? Let’s start with the clothes. I always wear a sports bra, not only because it’s very comfy and keeps my „girls” in place, but also because I don’t want to ruin my bras working out, on top of which I always put a loose tank top or T-Shirt. For my bottoms I wear long or ¾ leggings, because I think my legs haven’t reached their best shape yet :D. When it comes to shoes, they have to be as comfortable as possible and light weight. I have the Nike Free 5.0 V4, very flexible, made to move naturally with your foot while providing outstanding durability and support to help you get stronger. Of course the neon color sold me from the first glimpse and they look amazing with tanned legs. Make sure you always carry a bottle of water with you at the gym because you have to stay hydrated.

my gym5my gym3my gym

sh

După exercițiul fizic urmează dușul. În gentuța mea de sală am tot timpul lucruri esențiale. Gelul meu de duș preferat este cel de la Nivea cu pepene galben care îmi aduce aminte bineînțeles de vară :D. Uneori îmi iau și un scrub cu mine pentru că ador cum îmi lasă pielea fină și catifelată, și gelul de față pentru că nu trebuie să uiți de ten. Apoi îmi hidratez pielea cu o loțiune de corp frumos parfumată și fața cu o cremă hidratantă. Dacă merg undeva după sală (mai ales dupa ce am Power Step și am fața roșie de la efort) aplic un BB cream, niște rimel și balsamul de buze care îl am cu mine oricând. Deodorantul și sprayul de corp le folosesc zilnic pur și simplu pentru că îmi place să miros bine 😀 iar după duș e cel mai bun moment să te dai cu ceva parfumat pentru că porii deschiși absorb imediat aroma. Am uitat să menționez, înainte să încalț pantofii sport folosesc un spray pentru pantofi de la Kiwi, care îți păstrează papucii frumos mirositori cu o aromă de haine proaspăt spălate (momentan l-am terminat dar am găsit o poză pe net).

|

After working out I guess everybody showers. In my gym bag I always have the essential stuff. My favorite body wash is the melon one from Nivea because of course it reminds me of summer :D. Sometimes I use a scrub because I love the silky smooth skin I have afterwards, and I never forget about my face either. After the shower I hydrate my skin with some body lotion and my face with a good moisturizer. If I have to go somewhere right after the gym I sometimes apply BB Cream and mascara, and a lip balm which I always carry with around. I use body mists like crazy just because I love to smell good at all times and right when you dry off your skin is the best moment to spritz some on your body because the pores will absorb that wonderful scent. I forgot to mention that before I start my workout I spray my shoes with a special spray from Kiwi, which keeps you shoes nice and clean with a refreshing scent (I just finished mine so I took a picture from Google).

my gym2my gym1$T2eC16dHJIIFHJrRiFvnBSR3zDq7k!~~60_35

he

Dacă vrei să fii în formă trebuie să ai grijă la alimentație. Eu la acest subiect stau destul de bine cred, însă nu aș putea trăi fără ciocolată sau acel „ceva bun” :)) Eu mă bazez pe regula 80% sănătos 20% indulgență, pentru că așa cred că e cel mai bine, să fie oarecum echilibrat și să nu poftesc veșnic la ceva care nu o să mănânc pentru că poate mi se pune pe abdomen. Eu nu am ținut diete și nici nu m-am înfometat vreodată, în primul rând pentru că nu este sănătos dar și pentru că nu aș rezista fără să mănânc 😀 Mănânc porții mici/medii cam de 4 sau 5 ori pe zi. Includ în mese cât mai multe produse proaspete ca broccoli, ciuperci, morcovi, ardei, roșii, mazăre, porumb, avocado, spanac, ouă și multe altele pe care nu mi le amintesc acum. Îmi place foarte mult carnea de pui și încerc să mănânc pește măcar o dată pe săptămână. Gustările dintre mese sunt de cele mai multe ori nuci sau amestec de arahide, iaurt, dacă nu orice fructe sau croissant, sau chiar o felie de pizza de la pizzeria de lângă facultate. Și să nu uitați de apă! Eu beau între 2 și 3 litri pe zi, iar uneori pun felii de lămâie în sticlă. Apa are efecte benefice asupra corpului, te ajută să slăbești, îți face un păr sănătos și o piele mai fină și strălucitoare. De asemenea beau ceaiuri, lapte și lapte de migdale, iar când vine vorba de suc optez pentru cel natural. Obișnuiam să beau în fiecare zi smoothie dar din păcate mi s-a stricat blenderul, și abea aștept să îmi iau unul nou pentru că simt lipsa băuturilor delicioase.

Cam atât despre o viață cât mai sănătoasă. Vă las cu niște poze frumoase care să vă inspire și să vă motiveze să lucrați pentru un corp frumos. Vă pup!

|

If you want to be in shape you have to watch what you eat. I think I’m doing pretty good with the healthy eating, but I would never be able to live without chocolate or that “something sweet” haha. I go by the 80-20 rule, which is 80% healthy 20% indulgence, because I think it’s better to keep the two worlds somewhat balanced, because I don’t want to crave forever something that might add to that muffin top. I have never been on a diet nor starved myself, because first of all it is not healthy at all and second because I love eating. I eat 4 to 5 times a day small to medium portions. I eat as many fresh food as I can, including broccoli, mushrooms, peppers, tomatoes, peas, corn, avocado, spinach, eggs and tons of other things that I can’t remember right now. I love chicken and I also try to eat fish at least once a week. Snacks consist most of the times of nuts, yogurt, or any kind of fruits, or just a croissant or a slice of pizza from the pizzeria next to my college. Also don’t forget about the water! I drink somewhere between 2-3 liters a day, and sometimes I add lemon in the bottle. Water is just this amazing miraculous product that keeps you body healthy, your hair strong and shiny and your skin glowing. I also drink a lot of tea, milk and almond milk, and when it comes to juice I always choose the natural one instead of soda. I used to drink smoothies every day, but unfortunately my blender broke and I can’t wait to get a new one because I really miss drinking a smoothie.
That’s kind of it about the healthy lifestyle. I posted some very nice pictures to keep you motivated and make you work for that beach body. Kisses!

Gym6Gym5Gym2 (2)tumblr_n2xje40XMn1sx6fwdo1_500tumblr_mk41e3ZshY1rmxltdo1_500tumblr_n38vdhCy6Y1szjrxbo1_500Gym1 (2)Gym1Gym3tumblr_n38x4b69bl1sjg7xwo1_500Gym7Gym4Desktop2GymGym (2)Gym2

my gym6

Vă pupă și puștiul!

xoxo

Leave a Reply

