Nail Issue

NailsNails (2)După mai bine de o săptămână am găsit puțin timp să-mi șterg unghiile de minunata ojă pastelată. Îmi place foarte mult să-mi fac unghiile și să încerc tot felul de modele, însă am perioade lungi în care fac o pauză de la ojă și le las să își revină. Nu-mi plac unghiile pătrățoase, nu cred că mă avantajează, așadar optez pentru cele rotunjite când sunt scurte și atunci când sunt mai lungi pentru forma migdalată.  Aplic întotdeauna un base coat pentru a-mi proteja unghiile și pentru a le menține tari, după care lacul de unghii în culoarea aleasă. După ce s-au uscat pun Top Coat, un pas foarte important ce îți poate prelungi „viața” ojei cu câteva zile. La sfârșit mă dau cu o cremă hidratantă și gata manichiura!

|

After more than a week I found some free time to take off the beautiful pastel nail polish. I love painting my nails and trying on different patterns, but I give them long breaks when I don’t wear any nail polish. I don’t like square shaped nails, I don’t think they work for my hands, therefore I choose the round shape for short nails and when they grow a bit longer I opt for the almond shape.  I always start with the base coat to protect and strengthen my nails, followed by the nail polish. When dried I apply the top coat for extra shine and a long lasting finish. In the end I moisturize my hands with a good hand cream and Voila! Beautiful new manicure!

???????????????????????????????

Marea diferență dintre ojele L’Oreal din România față de cele din America: RO – 5 ml, 18 lei  * US – 11.7 ml, 5$

???????????????????????????????Nails (3)Nails1Nails2

???????????????????????????????

xoxo

2 comments

  1. De acord, si nu doar in cazul ojelor L’Oreal.
    Ce glitter ai folosit pentru varful unghiilor?
    Arata frumos, imi place combinatia, o sa o incerc si eu in weekend 😀

    1. Este un sclipici de la o librarie. In general banuiesc ca se foloseste cand faci felicitari sau tot felul de chestii handmade. Am pus putin lac transparent, apoi mi-am pus unghia in sclipici si apoi am curatat restul unghiei si degetul cu o pensula, ca sclipiciul asta se pune peste tot. Bineinteles si top coat dupa 😀 Dar te anunt de pe acum ca vrut nevrut vei avea sclipici prin camera dupa ce ti-ai terminat unghiile :))

Leave a Reply

