RoofTop

???????????????????????????????DSCN3712???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

 

Aștept de mult zilele însorite și iată că au venit. Am avut parte de atât de mult soare de când sunt în Brașov, încât nu aș mai pleca de aici. Chiar și atunci când privesc pe geam, înspre cerul bleu fără niciun nor, ascultând muzică relaxantă, îmi pot imagina că afară este foarte cald, la fel ca vara. Iar atunci când ies din casă, chiar este cald. Așa a fost azi, când am renunțat până la urmă la sacou, și am purtat doar geaca din Iran a bunicii mele, primită în urmă cu câțiva ani de la ea. Pentru că sunt în Brașov doar pentru puțin timp nu mi-am adus foarte multe haine, de aceea am cotrobăit prin dulap cu speranța că voi găsi ceva.. Îmi place să port haine care ascund în spatele lor povești frumoase, haine vechi, în care vizualizez diverse personaje. La fel  și cu sacoul: l-am regăsit în dulap după 3 ani și mi-am adus aminte cum la început îl uram, nu voiam să port uniforma (deși o făceam fără să comentez) , apoi a început să-mi fie indiferent, iar într-un final reușisem să-i dau cumva de cap și să nu mă mai simt obligată să-mi fac apariția în el zi de zi. Ei bine, așa a luat naștere ținuta mea.

|

I was waiting for these sunny days for such a long time and they’re finally here. Since I came back in Brasov most of the days were sunny and warm, therefore I felt welcome and I wouldn’t want to leave any time soon. When I look at the sky from my bedroom window, towards the light blue sky, listening to some relaxing music, I could imagine that outside is as warm as the summer days. And when I step out it actually is. That’s how it was today, when I ditched the blazer for my grandma’s jacket from Iran, which she gifted me some years ago. Because I’m not staying for too long in Brasov I haven’t brought as many clothes as usual (big mistake), that’s why I fumbled around in the closet hoping something’s gonna save me. I found my blazer after 3 years. I remembered how I first hated it, I didn’t want to wear it because it was part of my highschool uniform (even tho I did wore it), then it turned into this “whatever”  clothing piece, and finally I somehow figured out how to wear it every day to school  and feel good about it. Oh well, this is how my outfit was born. 

xoxo

5 comments

Leave a Reply

