New place in town

???????????????????????????????

De când am descoperit Panemar, aici în Cluj, mi-am zis că în sfârșit am descoperit un loc în care poți să mănânci un croissant delicios, o prăjitură cu gust, un sandwich fresh și sănătos, și de unde îți poți lua o franzelă proaspătă. Am așteptat cu nerăbdare deschiderea noului Panemar din Polus Center, pentru că se află exact în „cartier”. Un local atât de mare și de elegant care ne-a surprins într-un mod foarte plăcut. Este atât de spațios, frumos amenajat, fresh, te cheamă pur și simplu înauntru, iar produsele sunt ca de obicei, delicioase. Mi-ar plăcea totuși ca personalul să fie mult mai călduros. În majoritatea localurilor de la noi (dar și în magazine) angajații par să nu fi aflat vreodată cât de multe beneficii îți aduce un zâmbet. Pentru că am lucrat în America atâta timp îmi este la îndemână să compar cu ceea ce am văzut acolo. Peste tot se pune accentul pe fericirea clientului, pe amabilitate și bunăvoință, așadar oriunde merg la noi în țară îmi doresc să găsesc același lucru, dar mai tot timpul sunt dezamagită. Totuși merită să intri și să te simți ca într-o casă elegantă, cu geamuri imense.

|

Ever since I’ve discovered Panemar, a local bakery in Cluj, I am so glad that there is a place where you can go and enjoy a delicious croissant, a tasty cake, a fresh healthy sandwich, or where you can buy a bread fresh out the oven. I was so excited when I realized they will open a new Panemar in Polus Center (our mall), because it’s right in my neighborhood. I was pleasantly surprised to discover this huge and elegant place. So spacious, beautifully designed, inviting, different, and all their products are as usual, delicious. I would appreciate it even more if the staff would be more passionate about what they do. I almost compare everything with US considering that I’ve worked there for so long. The main focus there is the happiness of the customer, followed by kindness and goodwill, therefore I want to find the same thing here, but most of the time I’m disappointed. But considering all that the place is still worth your time, give it a shot and you will feel as if you were in this beautiful home with huge windows.

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????DSCN3530??????????????????????????????????????????????????????????????

xoxo

Leave a Reply

