Simply No.1

???????????????????????????????

Se pare că vremea se încălzește pe zi ce trece. Când am ieșit din casă simțeam în aer o aromă de primăvară, ști, ca atunci când înfloresc copacii..dar când ne-am întors, acum seara, ne-am amintit că totuși suntem în luna ianuarie. Puloverul de sub haină mi-a ținut bine de cald, gulerul mi l-am ridicat și blănița moale mi-a ferit gâtul de vânticelul rece. Soarele a ținut cu mine făcându-și apariția la poze, făcându-ne să zâmbim după toate zilele ce au trecut, în care a dominat ceața și cerul gri.

|

Seems like the weather is getting warmer by day. When I stepped out my house I could smell spring in the air, the same way you can smell the fully bloomed trees..but after the sunset, when we came back home it was clear that’s still January. My cardigan kept me warm, while the soft fur on my coat’s collar hid my neck away  from the cold wind. The sun was amazing and showed up after those long days with horrible fog and cheered us up while helping us with a great light for the photos.

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

H&M Coat (similar Here ) ¬ Zara T-shirt ¬ Forever 21 Trousers (similar HERE ) ¬ H&M Cardigan ¬ H&M Necklace

xoxo

Leave a Reply

