Christmas Decoration

05686ef0d6fa7a19d2eccdd8fb657f3d

Cu venirea acestei sărbători minunate se pare că subiectele de discuție sunt infinite: cadouri, rețete, îngrijire și decorațiuni. Ce ar fi Crăciunul fără brad? Cu siguranță ar fi foarte trist pentru mine..căutarea bradului perfect, cumpărarea acestuia, montatul în suport, așezatul în sufragerie, urmând mirosul proaspăt de brad care te gâdilă pe la nas, alegerea globurilor, împodobirea lui alături de familie, panica pe care o porți tot timpul într-un colț ascuns al inimii, știind că ai un pisoi năzdrăvan, toate sunt o bucurie imensă adusă de luna Decembrie. Abea aștept să ajung acasă acasă și să împodobesc bradul cu ai mei, dar până atunci nu am rezistat și am decorat întreaga casă și am împodobit bradul, acasă, aici. Culoarea mea preferată este auriul. Tot timpul mi se pare că un brad împodobit cu nuanțe de auriu denotă mai multă eleganță, este mai sofisticat, iar beculețele simple, alb-cald, dau o strălucire aparte și aduc căldură în sufragerie. Am stat și am studiat o mulțime de idei pentru decor, care mai de care mai frumoase, sperând ca într-o bună zi să ajung și eu să am așa un brad!

Iată aici o mică selecție din imaginile mele preferate:

|

With Christmas right around the corner it seems like we have endless topics to talk about: presents, recipes, body care and decorations. What would Christmas be without a Christmas tree? I’m pretty sure it would be so sad for me..the search for the right tree, purchasing it, the installation, placing it in the living room, all being followed by the crisp scent, selecting the ornaments, decorating it with all your family members, the terror that stay hidden back in the corner of your heart, knowing that you have a pretty funny restless cat, all together they are the joy brought by December. I can’t wait to get back to my home home and decorate the Christmas tree with my family, but I just couldn’t resist the temptation so I’ve decorated my tree and my home, here. My favourite colour is golden. I’ve always thought that the golden ornaments are more elegant, the tree looks so sophisticated, and the warm white lights make the tree so sparkly, everything looks put together and they bring a special warmth in the living room. I’ve been looking at so many decorating ideas, all so pretty, hoping that one day I will be able to have such an amazing Christmas tree!

I’ve selected some of my favourite ones:

 

be6bc31d6c453fbb7f5a5272b52f11aee87486aca76e497e90c246288828dbcee77847bab3d318004a3864519dd33d77tumblr_mxjrnv4Z4h1syowhvo1_500tumblr_mxjp6h7F3D1rvg6ffo1_500tumblr_mxjmziuI541riplbao1_500tumblr_mxe5zqyb7m1rvvkn1o1_500

Deși anotimpul meu preferat este vara, iubesc zăpada! Uitață cât de minunată este în ultima fotografie. Acum aș vrea să merg să mă arunc acolo, în acel loc parcă uitat de lume, să mă scufund în zăpada pufoasă și moale asemenea unei pături, apoi să mă grăbesc să ajung în casă unde mă așteaptă o delicioasă ciocolată caldă, să mă încălzească în timp ce îi savurez aroma de alune de pădure.

Pentru că îmi place foarte mult să decorez, pentru că voiam să simt spiritul sărbătorilor și mai ales pentru că nu este zăpadă afară, mi-am făcut timp și am aranjat întreaga casă. Bineînțeles majoritatea accentelor sunt aurii, iar dormitorul alb este învăluit de mici detalii și luminițe deasupra patului. Sper să vă placă!

|

Even though my favourite season of all is summer, I just love snow! Look at that last picture, how wonderful it looks. I would love to go there right now, in that forgotten place, to sink in that soft blanket look-alike snow, then  rush to get home where a warm cup of hot chocolate is waiting to warm me up while I enjoy the delicious hazelnut flavour.

Because I love decorating, because I wanted to be surrounded by the Christmas spirit and mostly because there is no snow outside, I squeezed some time into my schedule and I made my home look beautiful. Most of the accents are golden, of course, and the white bedroom is enveloped in little details and warm lights above the bed. I hope you will enjoy it!

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

See you soon!

xoxo

Leave a Reply

