W I N D.

mix

Am avut o dimineață minunată. Am dormit mai mult decât de obicei, dar oricum aveam nevoie. Cui nu îi place să stea în cuibul de sub plapumă într-o dimineață când abea se vede ceva pe geam din cauza ceții? Cel puțin aici abea se vedea..parcă simțeam frigul pe șira spinării, dar apoi am auzit torsul motanului și mi-am amintit că e timpul să-i dau să mănânce.

Ne-am dus să vedem târgul de Crăciun și să facem niște cumpărături esențiale pentru casă. Sperăm să vină și aici zăpada mult anunțată pentru că avem parte doar de un vânt nebun:)

DSCN2858DSCN2860??????????????????????????????????????????????????????????????

Coat H&M | Bag 3.1Philip Lim | Jean Jacket S.Oliver | T-Shirt H&M Men | Black Dress H&M

xoxo

Leave a Reply

