New York Day 3

???????????????????????????????

Central Park..o oază în mijlocul orașului.

???????????????????????????????

Veverițe oriunde te uiți! Foarte simpatice și prietenoase. Regret însă că nu am avut o pungă cu alune sau ceva. Bine, am văzut și niște șobolani care alergau de colo colo dar mai bine rămân la imaginea veverițelor 😀

???????????????????????????????

Dacă te uiți atent observi frumusețea clădirilor răsărind dintre copacii bătrâni.

???????????????????????????????

O mică rază de soare ne-a făcut să sperăm că ploaia ne va ocoli, și așa a și fost.???????????????????????????????

??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ???????????????????????????????

Am mai mers pe jos???????????????????????????????

Și am ajuns la Radio City Music Hall.

??????????????????????????????? ???????????????????????????????

Apoi New York Public Library unde puteai să iei un loc la micile măsuțe cochete.

???????????????????????????????

Aranjamentele florale iți furau ochii peste tot unde priveai. În spatele bibliotecii se află Bryant Park unde tocmai avea loc un concert Shakira. Nu am avut voie să facem fotografii deoarece nu aveam bilet, dar amintirile contează până la urmă.

??????????????????????????????? ???????????????????????????????

Desigur am făcut și niște cumpărături că doar nu era să plecăm fără nimic din New York.

???????????????????????????????

Va urma mica noastră aventură la Roma. Stay tuned! Kisses

Leave a Reply

