Packing…

tumblr_mg0hg04Rkp1rka2too1_500

Nu știu cum e pentru alții, însă la mine împachetatul constă întotdeauna într-un haos total… Haine peste tot, ore în șir petrecute căutând soluții diverse pentru a împacheta lucrurile cât mai deștept astfel încât să intre toate în valiză, starea de panică ce te lovește atunci când îți amintești de cântar.. parcă planetele nu au fost aliniate corect în ziua în care trebuie să împachetezi.

Partea bună este că am început să-i dau cumva de cap, iar pentru că am călătorit de multe ori pot să împărtășesc câteva sfaturi utile care sper sa ajute și alte persoane aflate în pragul împachetării.

3

Mi s-a întâplat de nenumărate ori să ajung acasă, să deschid bagajul și să simt un miros îmbietor care mai apoi se dovedește a fi  șamponul explodat, împrăștiat pe toate hainele. Așa că m-am învățat minte și acum de fiecare dată când am produse de genul le sigilez cu o bandă scotch, care mă ferește de întâmplări neplăcute.

4De fiecare dată când ai un bagaj de făcut cel mai bine și practic este să îți organizezi hainele pe ținute, deși tot vei fi în mijlocul unui mic haos.

Ca să scapi de înghesuiala din bagaj poți folosi niște pungi ermetice, din care, după ce pui hainele înauntru, aspiri tot aerul și se aplatizează. Un fel de truc magic pentru a-ți face viața mai ușoară!

În cele din urmă tot va trebui să te așezi pe valiză ca să o poți închide, deci nu cred că va exista măcar o dată să nu fac asta..

???????????????????????????????

???????????????????????????????

Hope you guys enjoy! xoxo

Leave a comment